2012. április 11., szerda

Hajbaj


Hajbaj




Most ,hogy lassan jön a nyár mindenképpen világosabb hajat szeretnék.  Még sosem volt festve a hajam , és mivel nagyon sötétbarna a világosabb szín eléréséhez le kellene szívni a színéből , de ezt semmiképp sem szeretném mert (1) teljesen tönkretenné a hajam , (2) félek ,hogy csúnya lenne a színe és (3) mert NEM TERMÉSZETES! Ezért elkezdtem keresgetni a neten és igen sikerült természetes hajvilágostító dolgokat találnom. A természetes hajvilágosítók közé tartozik a citrom, a méz, a kamilla tea és az olívaolaj. Én kipróbáltam őket és nekem bevált jó a sötétbarna hajam nyilván nem lett egyből szőke de annyira szép fényes és természetes, csillogó gesztenye barnás árnyalata van most már. Imádom! Egy dologra viszont figyeljetek ! A citrom erősen szárít , ezért ha töredezett a hajatok vagy száraz akkor azt ajánlom ,hogy a mézzel,olívaolajjal vagy ricinus olajjal összekeverve vigyétek fel a hajatokra. Hagyjátok rajta a pakolást kb. 20-30 percig. Nekem kb. két hét alatt lett megfelelő színű a hajam. Próbáljátok ki!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése