2012. április 13., péntek

be! BEAUTIFUL

Ismételten az egyik kedvenc innivalómról fogok írni a be! BEAUTIFUL-ról! Ennél az innivalónál is a palack fogott meg először a feltűnő rózsaszín , lila és narancssárga szín annyira csajos. Leemeltem a polcról és elkezdtem olvasgatni ,hogy mit is tartalmaz : Q10 koenzim , L-karnitin és Aloe Vera. Ezekről eddig még mindig csak jót hallottam:D A Q10-ről mindig a szemránckrémek reklámaiban hallunk sokat , mert ez felelős a magasabb kollagén szintért. Az L-karnitint a fogyással kapcsolatos dolgoknál szokták említeni , mivel zsírégető hatású , az Aloe Vera meg szerintem magáért beszél , hiszen ma már szinte mindenhol használjuk. Ezek mellett gránátalma és áfonya ízesítés található még meg a rózsaszín palackban. Nekem ez a kedvencem és mindig magammal viszem sportoláshoz. De természetesen több féle változatban található. A narancssárga a be! Immune ami tele van vitaminokkal az egészségünk megőrzéséért , aztán a citromsárga a be! Prebiotic a jobb emésztésért és végül de nem utolsósorban , a lila a be! Relaxed a higgadtság megőrzéséhez. Mindenképpen csak ajánlani tudom ,mert nagyon finom és nekem bevált. 


I am going to write one of my favorite drinks be!BEAUTIFUL. It's look is amazing ang girly. It contain Q10, L-karnitin and Aloe Vera. My favorite is the pink one. But you can choose orange, purple, and yellow two. And each other has a different  taste and effect. Check them at :  http://www.be-drinks.com/hu/be!-beautiful-szepsegital



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése